Saturday 7 November 2015

AKU DAN EMAS POWERGOLD

Assalamualaikum semua..

Dah lama tak update blog ni...
Takpelah ek..blog ni sekadar hobi di masa lapang..
Sapa yang singgah dan sudi baca tu thank you so much ye..

Entri kali ni ttg Emas.
kenapa Emas...meh saya citer..
Sebenarnya tarikh 15 Oktober 2015 iaitu Awal Muharram 1437H saya telah mendaftarkan diri sebagai ahli powergold...ini untuk masa depan. Saya pilih tarikh ni sbg tarikh hijrah saya ke arah celik emas..

macam pernah dengar ke Powergold? Anda bila lagi..jangan kaji lama sangat..bertindak je skrg mcm saya...terus decide pakej solid gold 450..dapat percuma 1/4 dinar (1.0625gram) 999.9

Kenapa saya pilih Powergold?
- sebab nak menyimpan emas ...demi masa depan

dan ada 5 rahsia lagi yang membuatkan ramai tertarik dengan powergold

5 RAHSIA KENAPA RAMAI JOIN POWERGOLD

1. Produk Emas
Satu dunia kenal emas, suka emas dan ingin memiliki emas, jadi prospek amat meluas, tak perlu panjang lebar untuk buat marketing, produk hot powergold ialah 999.9 goldbar 1gram yang susah kita nak cari, bukan semua kedai emas ada jual, kalau ada pun harga sangat mahal. Dengan berat 1 gram ini amat mudah untuk dimiliki dan mudah untuk dijual jika kita berniaga.

2. Harga
Biasanya program yang ada plan network ni harga produknya mahal berganda2 tapi harga produk powergold terbukti lebih murah daripada harga pasaran, orang-orang biasa pun berminat join untuk saving, biasanya jugak kalau buat program network ni kena cari geng2 yang suka network je, tapi kat powergold semua golongan boleh join seperti golongan yang suka saving, trading dan networking, siapapun adalah prospek kita termasuk yang paling dekat dengan kita iaitu adik beradik kita.

3. Kilang Sendiri
Powergold adalah anak syarikat Amethyst Gold Creation yang dah lebih 10 tahun trading emas. Jadi pengalaman syarikat sudah lama dalam urusniaga emas dan dipercayai...maka susah untuk syarikat-syarikat lain meniru atau lawan harga, maka kurang atau tiada langsung persaingan buat masa ini..

4. Ada Bonus Pencen
Bonus pencen ini bonus dari belian ulangan ahli dari network kita, kita overiding sehingga 5 level, bonus ini kecil tetapi semakin naik dari bulan ke bulan, jika rajin usaha tak ada masalah untuk dapat 4k-5k sebulan dari bonus ini, kenapa bonus ini the best? Contoh, jika network kita dah tak berkembang tetapi selagi ahli di rangkaian kita membeli maka income akan berterusan, kenapa mereka akan terus membeli? kerana kadar harga jual beli (spread) emas powergold memang TERBAIK!!..harga yang tidak ditawarkan oleh kedai emas dan lain-lain syarikat, adakah kita rugi maintain membeli emas untuk simpanan?...fikir-fikirkan..

5. Syarikat dan Kilang 100% Bumiputera
Sokonglah produk keluaran bumiputera dan usahawan bumiputera.







Kalau anda pun buat keputusan nak memilih powergold macam saya, boleh whatsapp saya 019-7189297.


No comments:

Post a Comment